Program
2015. augusztus 26., szerda
15:00-17:15 | PhD Kollokvium Mentorok: Kelemen-Erdős Anikó - Kolos Krisztina - Szakály Zoltán |
15:00–15:45 | Kultúra a köbön!?- A magyar tízezer fő feletti városok kulturális imázsvizsgálata a helyi véleményformálók körében Gombos Szandra |
15:45-16:30 | „Strategizing”, avagy a stratégiaalkotás vizsgálata a magyarországi autóipari beszállítók hálózatában Magyar Mária |
16:30-17:15 | Innováció az egészségturizmusban Marton Zsuzsanna |
2015. augusztus 27., csütörtök
10:00-12:00 | Plenáris ülés A403-as terem |
Megnyitó Beszéd Kalló Noémi, tanszékvezető helyettes, egyetemi docens Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék |
|
A Tudományos Szervezőbizottság üdvözlője Bíró-Szigeti Szilvia, főszervező Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék |
|
MOK – EMOK: 20 év a marketing oktatásért és kutatásért Kenesei Zsófia Az EMOK elnöke |
|
Az ismeretlen fogyasztó preferenciák – Egy kutatási hálózat fejlődéstörténete Veres Zoltán, tanszékvezető, egyetemi tanár Pannon Egyetem, Marketing Intézeti Tanszék |
|
Ügyféligények a digitális világban Keszég Attila Senior Vice President Commercial Excellence Europe, Deutche Telekom |
|
MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottság Publikációs Nivódíjának átadása Hetesi Erzsébet, MTA Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának elnöke Veres Zoltán, Nívódíj Bizottság elnöke |
|
Csoporkép készítése | |
12:00-13:00 | Ebéd |
13:00-15:00 | Fogyasztók a hálózatban I. A404-es terem Üléselnök: Bernschütz Mária |
Intrinzik és extrinzik motivációk a fiatalok saját tartalomelőállításával kapcsolatosan Bernschütz Mária |
|
"Lájk első látásra?" - Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? Gáti Mirkó, Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva |
|
"Lájkolom őket, de ennék is náluk?" - Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenyégek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek Markos-Kujbus Éva, Kiss Tünde, Gáti Mirkó, Csordás Tamás |
|
"Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele" - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben Markos-Kujbus Éva, Csordás Tamás, Somos Gabriella |
|
A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában Kelemen Zita |
|
Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban Bátor Attila, Lógó Emma, Pethő Beáta, Topa Szabina, Veres Zoltán |
|
13:00-15:00 | Üzleti kapcsolatok a hálózatban I. A405-ös terem Üléselnök: Hetesi Erzsébet |
A dinamikus együttműködési képességek hatása az együttműködések sikerességére Vilmányi Márton, Hetesi Erzsébet |
|
Dinamikus képességek szerepe a stratégiaalkotás hálózati megközelítésében Magyar Mária |
|
Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében Pádár Katalin, Szalkai Zsuzsanna, Pataki Béla |
|
Fair magatartás az üzleti hálózatokban Piricz Noémi |
|
A bizalom, mint értékteremtő tényező Keszey Tamara |
|
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása - avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell Gáti Mirkó, Simay Attila Endre |
|
13:00-15:00 | Non-business szereplők a hálózatban A406-os terem Üléselnök: Dinya László |
Nonbusiness innovációk és versenyképesség Dinya László |
|
A kutatási eredmények szabadalmaztatásával és üzleti hasznosításával kapcsolatos véleménybeli különbségek egyetemi kutatók körében Huszár Sándor, Prónay Szabolcs, Buzás Norbert |
|
"Erasmus love: egymillió baba". Személyes- és interkulturális attitűdök és kompetenciafejlődés a külföldi tanulmányok során Malota Erzsébet, Bogáromi Eszter |
|
A boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre Bogáromi Eszter, Malota Erzsébet |
|
EYOF 2017 - Önkéntesek bevonása egy európai szintű sportrendezvénybe Eisingerné Balassa Boglárka |
|
Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei Varga Ákos, Kemény Ildikó, Markos-Kujbus Éva |
|
15:00-15:30 | Kávészünet |
15:30-18:00 | Fogyasztók a hálózatban II. A404-es terem Üléselnök: Ercsey Ida |
Fogyasztói magatartás vizsgálata a közös értékteremtés tükrében Ercsey Ida, Platz Petra |
|
Főszerepben a fogyasztó? A service-dominant logic elmélet kritikus megközelítése Kelemen-Erdős Anikó |
|
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben Totth Gedeon, Hlédik Erika, Zarándné Vámosi Kornélia |
|
A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően Kiss Virág Ágnes, Szakály Zoltán |
|
Táplálékod legyen egészséged - élelmiszer fogyasztási szokások vizsgálata a fiatalok körében Huszka Péter, Dernóczy-Polyák Adrienn |
|
A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével Piskóti Marianna |
|
Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei Ercsey Ida, Dernóczy-Polyák Adrienn, Keller Veronika |
|
15:30-18:00 | Üzleti kapcsolatok a hálózatban II. A405-ös terem Üléselnök: Józsa László |
Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában Seres Huszárik Erika, Józsa László |
|
Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon Zsukk János Károly, Bíró-Szigeti Szilvia |
|
Minőségtanúsító szervezetek szerepe az ellátási láncban - Élelmiszeripari tanúsítási szolgáltatások megrendelésének motivációi és a kereskedelmi láncok befolyása Grőger Nóra, Vágási Mária |
|
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter |
|
Őszinte pesszimisták? - A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás |
|
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell Prónay Szabolcs, Buzás Norbert |
|
Innovációs klaszterek vizsgálata a kapcsolatok tükrében – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai Kovács István, Petruska Ildikó |
|
15:30-18:00 | Kutatás és hálózat A406-os terem Üléselnök: Piskóti István |
Marketing képességek szerepe az innovációs versenyelőnyök fenntartásában Piskóti István |
|
A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok Kolos Krisztina, Gyulavári Tamás |
|
A termékattribútumokkal kapcsolatos fogyasztói preferenciák szerveződése: mikor jelennek meg tranzitív vagy intranzitív preferenciák a termékválasztásos kísérleti helyzetben? Veres Zoltán, Tarján Tamás, Hámornik Balázs Péter |
|
A szolgáltatás kivezetés a tarifacsomag és az ügyfél használati szokásainak figyelembe vételével Somosi Ágnes, Kolos Krisztina |
|
Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása Nagy Ágnes, Bíró-Szigeti Szilvia |
|
Rivalizáló reklámok hatásainak szemmozgáskövetéses pilot vizsgálata dinamikus AOI funkció segítségével Szabó Bálint |
|
19:00-22:00 | Vacsora |
2015. augusztus 28., péntek
09:00-11:00 | Fogyasztók a hálózatban III. A404-es terem Üléselnök: Neulinger Ágnes |
Fiatal felnőttek ritualizált családi kötődései és a családtól való elszakadás dimenziói Neulinger Ágnes, Mitev Ariel |
|
Emlék-háló-zat Platz Petra |
|
A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén Kiss Marietta, Kontor Enikő, Kun András |
|
Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók Gyulavári Tamás |
|
A zsebpénz jelentése és jelentősége a 6-15 éves korosztály számára Palotás Petra, Zsótér Boglárka |
|
Megtakarítás és hitelfizetés a hazai családi életciklusokban Neulinger Ágnes |
|
09:00-11:00 | Fogyasztók a hálózatban IV. A405-ös terem Üléselnök: Petruska Ildikó |
A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? Koren Zsolt, Petruska Ildikó |
|
A példaképek és a fogyasztói magatartás vizsgálata a 10-14 éves korosztály körében Pap Katalin |
|
Fogyasztói magatartás a fűtéstechnikai készülékek, mint magas műszaki intenzitású termékek piacán Munkácsi Noémi |
|
Fogyasztói magatartás network marketing rendszerekben: személyiségtípusok-, életcél-preferenciák- és világkép elemzése primer kutatással Kiss Marianna, Berke Szilárd |
|
Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén Hlédik Erika, Horváth Csilla |
|
Napjaink ételfogyasztói magatartásának ismertetése, különös tekintettel a megváltozott étkezési ritmusra és a reggeli fogyasztásra Törőcsik Mária, Pál Eszter |
|
09:00-11:00 | Marketingkommunikáció a hálózatban A406-os terem Üléselnök: Simon Judit |
A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban Nagy Ákos, Kemény Ildikó, Szűcs Krisztián, Simon Judit |
|
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében Simay Attila Endre, Gáti Mirkó |
|
A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján Fehér András, Szakály Zoltán |
|
"Egy Lannister mindig megfizeti az adósságait - minden másra ott a Mastercard" - Az internetes mémek életút modellje Csordás Tamás, Horváth Dóra, Mitev Ariel |
|
A múlt emléke - a jövő referenciája? Platz Petra, Anyalaiová Júlia, Fonnyadt Anita |
|
09:00-11:00 | A marketing oktatás módszertana A403-as terem Üléselnök: Horváth Dóra |
Videó-produkciós projektek a marketingoktatásban Horváth Dóra, Csordás Tamás, Mitev Ariel, Móricz Éva, Végh Zoltán, Szpisák Tamás |
|
"Tudsz újat mondani?" Avagy a kreativitás értelmezése, a gazdasági felsőoktatásban tanuló fiatalok kreativitásának és a kreativitás fejleszthetőségének vizsgálata Szántó Szilvia, Harsányi Dávid |
|
Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel - a külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján Révész Balázs, Révészné Kocsis Eszter |
|
Marketing mesterszak hallgatói szemmel Molnár László, Papp Adrienn, Piskóti István, Molnárné Konyha Csilla |
|
11:00-11:30 | Kávészünet |
11:30-12:00 | EMOK Közgyűlés A403-as terem |
12:00-12:30 | Konferencia zárása - Best Paper Díj átadása A403-as terem |
12:30-13:30 | Ebéd |